zondag 20 maart 2011

Ontmoet & Groet, Part 2


Een paar weken geleden blogde ik al dat ik dankzij www.chicklit.nl een meet & greet had gewonnen met schrijfster Chantal van Gastel. Gisteren was het dan zo ver. Ik mocht samen met mijn zus Simone gaan high tea-en met Chantal en Jacky van Chicklit.nl bij Zus & Zo in Etten-Leur.

Het was in alle opzichten een leerzame middag. Ten eerste omdat ik nu ook weet waar Etten-Leur ligt (ja ik weet het, mijn kennis van topografie is dramatisch). Daarnaast was het heel leerzaam om Chantals verhalen over het schrijven en uitgeven van boeken te horen. Wie weet dat ik deze informatie ooit nog in de praktijk kan gebruiken….

Naast leerzaam was het vooral super gezellig. Ik was stiekem wel een beetje zenuwachtig. Wat als ik nou niks wist te zeggen? Wat als er de hele middag van die pijnlijke stiltes zouden vallen? Gelukkig bleek Chantal zelf net zo leuk als haar boeken. We hebben het over van alles gehad. Dat het bijvoorbeeld wel leuk zou zijn als de boeken verfilmd zouden worden. Maar ja, wie zouden Ruben* of Frank* moeten spelen? Wij hebben alvast onze hulp voor bij de casting aangeboden.

We kregen ook ieder een set van haar boeken, die ze ter plekke voor ons signeerde. Dat kwam goed uit, aangezien we zelf de boeken vergeten waren. Ze lagen klaar om mee te nemen op tafel,  zelfs naast mijn tas. Maar Simone en ik zouden onszelf niet zijn als we ze toch niet vergeten waren. Eigenlijk wil ik ze nu alle drie de boeken nog een keer gaan lezen. Gelukkig komt het nieuwe boek pas in augustus, dus ik heb nog even de tijd.

Ik wil graag Chicklit.nl en Chantal enorm bedanken voor deze gezellig middag. En een complimentje aan de koks van Zus & Zo voor de heerlijke hapjes.

Ps. Goed nieuws voor alle fans van Isa* en Ruben*. Er komt misschien nog een vervolg…

*Als je niet weet wie dit zijn, moet je nodig Zwaar Verliefd!, Zwaar Beproefd! en Geknipt voor jou gaan lezen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten