zondag 8 mei 2011

Een enorme dikke zwarte tor

Ik HAAT insecten. Zo, dat is eruit. Op een avond als vanavond wou ik dat het weer lekker winter was. Lekker koud, een dik pak sneeuw en geen mug te bekennen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt dol op de zon en de lente/zomer. Maar die kruiperige, griezelige, prikkende beestjes die zich insecten noemen kunnen me gestolen worden.

Op mijn zwarte lijst stonden al de mug (krabben! jeuk!), de wesp (hoogst irritant!) en natuurlijk dikke harige spinnen (geen uitleg nodig). Maar sinds vanavond staat ook de tor op mijn zwarte lijst. Het ging ongeveer zo:

Ik zit lekker relaxed een film te kijken. Ineens kriebelt er iets op mijn voet. Niets vermoedend kijk ik naar beneden. Zit er dus gewoon een enorme dikke zwarte tor op mijn grote teen.

Eerste gedachte: “IIIIIIIIEEEEEEH!” en ik schud hem zo hard als ik kan van mijn voet af.

Tweede gedachte: “PAPAAAAAA, HELP!” maar papa hoort mij natuurlijk niet. (Waar zijn alle mannen toch als je ze nodig hebt?)

Derde gedachte: “Oke, nu moet ik zelf dapper zijn.” En ik smash hem met mijn slipper. (Ja, Partij voor de dieren, het spijt me, maar Meneer Tor is niet meer. In my defence: ik kon er echt niks aan doen, ik was in paniek. Ieder ander weldenkend meisje zou hetzelfde gehandeld hebben ;)

Na grondige reiniging van mijn slipper en inspectie van de kamer op vriendjes van Meneer Tor, kan ik nog steeds niet slapen. Ik heb overal jeuk. Ik heb constant het gevoel dat er nog meer beestjes zitten te kriebelen. Dat ze vannacht onder mijn bed vandaan kruipen. Het is net alsof ik weer zes jaar oud ben en er monsters onder mijn bed zitten. PAPAAAAAAA!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten