vrijdag 22 juli 2011

Ik wou dat...

… ik een magische koffer (à la Harry Potter) had waar de inhoud van mijn gehele kledingkast in past. Dat zou een hoop tijd schelen die ik nu kwijt ben met piekeren over wat ik wel en niet mee moet nemen voor die ene week vakantie. En in die tijd kan ik dan weer nuttig besteden met shoppen.

… ik een keer naar een film kon kijken zonder te huilen. Wel zo charmant wanneer je een date hebt.

… leggings met tijgerprint verboden werden. En witte leggings. En leggings met een kantrandje.

… ik maatje 36 had en toch de hele dag Ben & Jerry’s kon eten. Of -nog beter-: After Eight-ijs.

… ik voor mijn 18e verjaardag een gele Mini Cooper met zwart dak had gekregen. (Pap, mocht je dit lezen, voor mijn 20e verjaardag mag ook nog wel).

… ik het haar van Kate Middleton had. En de kont van Pippa.

… kantoortijden van 8 tot 5 verboden waren. 11 tot 3 lijkt mij veel geschikter (voor 11 uur ben ik toch nog niet wakker en na 3 uur ben ik al weer aan het bedenken wat ik ’s avonds ga doen).

… ik een beetje fatsoenlijk kon zingen, zodat niet iedereen gillend weg zou rennen als ik zing onder douche/Singstar speel/met de radio meeblèr.

ik een vriendje vond dat aan al mijn eisen voldoet.  ik niet zo kieskeurig was.

… mijn vader de baas van de M&M’s-fabriek was. En de Manolo Blahnik-fabriek. En de Ben & Jerry-fabriek zou ook leuk zijn.

… het altijd slecht weer is in Nederland wanneer ik op vakantie ben. Je ligt altijd net wat lekkerder in je strandstoel wanneer je hoort dat het thuis 12 graden is, non stop regent en er hagelstenen ter grote van skippyballen vallen.

… ik zo’n lamp met een geest à la Alladin vond, zodat ik al deze wensen in vervulling kon laten gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten