vrijdag 23 september 2011

Wishlist

Zoals altijd wanneer ik eigenlijk huiswerk zou moeten maken, was ik vandaag weer het web aan het afspeuren op zoek naar leuke blogjes. Zo kwam ik onder andere langs de blog van Hanne en zag dat zij een wishlist op haar blog heeft staan. Briljant. En aangezien ik bijna jarig ben (28 september, niet vergeten he, lieve lezers) is hier mijn wishlist.

Bescheiden en betaalbare wensen:
- Hippe nagellakjes, zoals deze.
- Het boek 'Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal', aangezien ik van vriendin A. iets ruiger moet worden.
- En 'Bloghelden' van Frank Meeuwsen om een beetje inspiratie op te doen.
- Alles wat ze bij de Hema verkopen met Jip en Janneke erop. (Verder ben ik heel volwassen hoor)
- Een beker Ben&Jerry's.

Iets minder bescheiden wensen:
- De dvd-box met alle seizoenen van Gilmore Girls
- Nieuwe parfum (hint: Miss Dior Chérie)
- Een rode winterjas (geen fluoriserend ski-jack, een stijlvolle mantel graag)
- Dingen van Blond Amsterdam, zoals deze, deze en deze.
- Kaartjes voor Miss Saigon.
- Een anti-slipcursus. Vroem, vroem...
- Ben&Jerry's in iedere smaak.

Wensen waar niets bescheiden aan is (voor het geval een rijke oliesjeik van plan is om woensdag even langs te komen voor een stukje taart):
- Een gele Mini Cooper Cabrio met zwart dak. (Hij mag ook licht blauw of grijs zijn, maar alleen bij hoge uitzondering).
- Een shoppingtrip naar New York.
- Een platinum creditcard (kan handig van pas komen tijdens bovenstaand shoppingtripje).
- Zwarte Louboutins, maat 40.
- Louboutins in iedere ander kleur, maat 40.
- Hermès Birkin bag.
- Een leuk appartementje in de binnenstad van Den Bosch.
- Ryan Gosling. Daarom.
- Een jaarvoorraad Ben&Jerry's.

Ik geloof dat de conclusie van dit alles is dat ik maar snel op zoek moet naar een paar rijke oliesjeiks voor in mijn vriendenkring. Bij deze wil ik dus nog even een ticket naar Dubai aan bovenstaand lijstje toevoegen. Alvast bedankt ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten