zondag 1 januari 2012

Happy 2012!

Jongens, het is tweeduizend-en-twaalluf geworden en ik heb al mijn vingers nog! (Ze zijn er én niet afgeknald door vuurwerk én ik heb de oliebollen niet met vingers en al opgegeten). Om dat te vieren hier een verse lijst goede voornemens waar ik me waarschijnlijk toch niet aan ga houden. Proost!

- Zoveel kilo's afvallen dat mijn zomerkleren niet meer passen. Het ultieme excuus om zonder schuldgevoel een geheel nieuwe zomergarderobe aan te kunnen schaffen, niet? (Hiermee begin ik trouwens pas morgen, want niets is zo lekker als een oliebollenontbijt op 1 januari, right?).

- Ein-de-lijk een keer een potje Wordfeud winnen van mijn vader. Maar ik durf niet meer tegen hem te spelen, want keer op keer verliezen met 135 tegen 470 is nogal slecht voor je ego.

- Minder geld aan nagellak uitgeven. Dit voornemen gaat garandeert jammerlijk falen, aangezien Miss Lipgloss net haar webshop heeft geopend.

- Ook minder geld aan schoenen uitgeven. Omdat een klein Afrikaans land waarschijnlijk een maand kan eten van mijn jaarlijkse schoenenbudget.

- Nog harder aan mijn vaders hoofd zeuren dat ik naar New York wil en dat als hij betaald hij mee mag om mijn tassen te dragen. Zelf sparen voor een reis naar New York kan natuurlijk ook. Maar dat eerste vind ik toch iets aantrekkelijker klinken. Pààààp....!

- Nog veel meer stukjes schrijven, in de hoop dat Linda ze leest en niet anders kan dan besluiten dat ik een maandelijkse column in de Linda. krijg. A girl has got to dream...

- Een kraslot kopen. Ik roep altijd heel hard dat ik dat ga doen, maar als het spreekwoordelijke puntje dan bij het spreekwoordelijke paaltje komt, vind ik het toch zonde van mijn geld en koop ik er geen. Maar wat als dat ene kraslot met €100.000 nou net voor mij voorbestemd is?! Kei zielig dat ik hem al die jaren al op mij laat wachten.

- Mezelf minder belachelijk maken. Dus niet meer in de auto meezingen met Whitney Houston's I Will Always Love You en er vervolgens achter komen dat het raam open stond.

En hoe zit het met jullie goede voornemens? Hoeveel ik-ga-dit-jaar-echt-minder-drinken zijn er al gesneuveld doordat je helemaal gek werd van je zeurende schoonmoeder op oudjaarsavond?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten