dinsdag 31 juli 2012

Brownies taste better than skinny feels

Gisteren keek ik eens naar buiten en realiseerde me dat de kans dat ik deze zomer nog in bikini zou moeten verschijnen ongeveer 0,01% is. Geen enkele reden dus om niet dat ene geweldige recept voor brownies uit te proberen dat ik een tijdje geleden vond op het grote magische interwebs.








Het recept van deze goddelijkheid vind je dus hier. Alleen één tip: denk vooral niet na over het feit dat je met de calorieën van een zo'n brownie een heel Afrikaans dorp een jaar in leven kunt houden.

3 opmerkingen:

  1. Ow ow ow, wat ziet dat er goed uit! Ik denk echter dat ik het toch maar bij kijken houd, scheelt me heel veel minuten op de loopband :P Hopelijk smaakten ze net zo goed als ze eruit zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zalig uit! Maar, als ze echt zo ontzettend lekker zijn, geldt ook voor mij: misschien maar niet uitproberen hoe lekker ze zijn :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That is so true! Ik wil een stukjeeeee!

    BeantwoordenVerwijderen