maandag 11 februari 2013

Geslijm verzekerd

"Goedemorgen, met Een Van De Zeldzame Banken Die Nog Niet Omgevallen Is, met Gladjakker In Strak Pak."

"Goeiemorgen, met Ilse van den Bighelaar."

"Goe-De-Morgen, mevrouw Van den Bighelaar, wat kan ik voor u betekenen?"

"Ik wil graag een kortlopende reisverzekering afsluiten, voor dan-en-dan tot en met dan-en-dan."

"Oké, mevrouw Van den Bighelaar, en waar gaat de reis naartoe?"

"Milaan."

"O, wat leuk, mevrouw Van den Bighelaar. Gaat u romantisch Valentijnsdag vieren in Milaan?"

"Eh, nee. Dan ben ik alweer thuis*."

"Okeeej, mevrouw Van den Bighelaar. Maar mag ik u vragen: gaat u wel eens vaker op vakantie?"

"Ja, nee, ehhh... ja. Maar ik wil geen langlopende reisverzekering. Die hebben jullie mij al eens aangesmeerd en die heb ik niet voor niets weer opgezegd. Met het geld dat ik daaraan kwijt was, zou ik nog een keer extra op vakantie kunnen."

"Okeeeeej, mevrouw Van den Bighelaar. Gaat u op vakantie nog extreme sporten beoefenen?"

"Ik ga drie dagen shoppen in Milaan. Ik geloof dat sommige mannen dat wel als extreme sport zouden bestempelen, maar ik niet hoor."

"Okeeeeeeeej, mevrouw Van den Bighelaar. Wilt u nog contant geld tot €500 meeverzekeren? En kan de verzekeringspremie gewoon van uw studentenrekening afgeschreven worden?"

"Sorry, maar beantwoordt de tweede vraag niet gelijk je eerste vraag? Ik heb niet eens €500 op mijn rekening staan**."

"Okeeeeeeeeeeej, mevrouw Van den Bighelaar. Als u verder geen vragen meer heeft, wens ik u nog een heel prettige dag en een fantastisch verblijf in Milaan."

"Addio!"


*HINT HINT HINT voor al mijn geheime aanbidders.
**Maar ik ben wel hopeloos verliefd op deze tas. Iemand die een donatie wil doen? (Geheime aanbidders, dit mogen jullie natuurlijk ook als een hint beschouwen.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten