vrijdag 22 maart 2013

Dromen over the city that never sleeps

The city that never sleeps en het meisje dat altijd zin heeft om te slapen... Als je het zo bekijkt, lijkt het niet zo'n goede combinatie. Ik droom (ha ha, wat een woordgrap) echter al jaren over een trip naar New York.

(Bron afbeelding)
Bezoekjes brengen aan Georgetown Cupcakes en The Magnolia Bakery totdat ik geen frosting en sprinkles meer kan zien...

(Bron afbeelding)
Shoppen in bij Barneys, Bloomingdale's, Saks en Macy's, ook al houd ik eigenlijk niet zo van grote warenhuizen...

(Bron afbeelding)
Een paar Manolo's scoren en net zo fabulous als Carrie de hele stad door paraderen... (Note to self: niet vergeten een jaarvoorraad blarenpleisters mee te nemen).

(Bron afbeelding)
Net zo lang caramel lattes bestellen bij Starbucks, todat ze eindelijk mijn naam een keer goed spellen...

(Bron afbeelding)
Alleen maar gele m&m's (ja, die zijn echt het lekkerst!) eten bij de M&M store.

(Bron afbeelding)
En natuurlijk zo af en toe even stil staan om te genieten van het uitzicht...

Kortom, New York staat niet op mijn bucket list, New York is mijn bucket list.

En zal ik eens wat verklappen? Ik ga. Ja, je leest het goed: ik ga naar New York. Niet nu al hoor, maar volgend jaar als ik mijn diploma heb gehaald. Dat heb ik met mezelf afgesproken (al mijn persoonlijkheden waren het er gelijk mee eens). Alleen één probleem: nu moet ik sparen. HELLUP!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten