donderdag 2 mei 2013

Tag: ...and that's who I am

Eigenlijk ben ik nooit zo van de tags. Als ik me goed herinner heb ik er ooit aan eentje meegedaan. Meestal vind ik ze gewoon niet zo boeiend. Maar deze week kwam ik er eentje tegen die stiekem toch wel leuk is.

Ik was op zoek naar leuke nieuwe blogs om te volgen en kwam via via op Leruaa terecht. Daar zag ik deze '...and that's who I am' tag. Het idee is heel simpel: je maakt een blogpost van de plaatjes op deze tumblr die iets over jou zeggen. Waarom? Gewoon, omdat het kan. En omdat het stiekem een beetje leuk is.














Eigenlijk zou ik nog wel 85 foto's toe willen voegen, maar ik vermoed dat jullie inmiddels al wel kramp zullen hebben van het scrollen (als je niet al lang en breed afgehaakt bent). Maar hey, feel free om deze tag over te nemen en hieronder de link te plaatsen. Dat vind ik stiekem ook heel leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten