vrijdag 24 mei 2013

Hoi, ik ben Ilse en ik ben verslaafd aan schoenen

"Had je nou nog niet genoeg schoenen?", hoor de stem van mijn vader vermanend in mijn hoofd, wanneer ik mijn bankpasje uit mijn portemonnee vis en in mijn random reader stop. Ik heb in mijn hoofd echter ook al een tegenargument klaar: "Ik kan mijn geld ook aan drank en drugs uitgeven. Wat heb je liever, pap?"



Ach, misschien heeft hij ergens wel een punt. Ergens heel ver weg. Want er zijn zo veel redenen waarom ik deze schoenen wel MOEST kopen. Ten eerste passen ze perfect onder elk jurkje en rokje. Daarnaast had ik nog geen hakken in deze kleur. En aangezien het sleehakken zijn, kan ik er ook daadwerkelijk langer dan vijf minuten op lopen (ik ben zo praktisch ingesteld).

Bovendien heb ik maanden geleden mijn ogen al op deze sandalen van Fab. laten vallen. Maar het gebrek aan banksaldo verpeste toen het feestje. Tot afgelopen maandag, toen ik in een tweet van de Bijenkorf las dat ze flink afgeprijsd waren. Toen gingen alle goede voornemens (Sparen voor Parijs? Ik weet van niets hoor!) spontaan overboord.


Alleen nu is het wachten op een dag dat ik ze ook daadwerkelijk kan dragen zonder dat mijn tenen eraf vriezen. Ach ja, een kleinigheidje houd je altijd.

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn moooi! En wow, jij hebt zoveel sleehakken! Die blauwbruine vind ik ook zo leuk! En die zwarte! En die roze! (Zeg, welke maat heb jij? ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat zijn vrouwen toch gekke wezens. Met al die schoenen en kleren =)
    Ik heb de mijn eens geteld en met mijn sloffen er bij gerekend heb ik precies vijf paar. Jij waarschijnlijk een groot veelvoud er van =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou ook erg van schoenen! Je blijft ze maar kopen, het is zo verslavend..

    BeantwoordenVerwijderen