donderdag 8 augustus 2013

Cheescake brownie heaven

Afgelopen dinsdag had ik beter niet op de blog van Brouwertje kunnen kijken. Dan had ik tenminste
1) niet haar betoog voor deze goddelijke brownies gelezen,
2) de link naar het recept niet gezien,
3) vanmiddag nuttige dingen kunnen doen, in plaats van de keukenramen zemen (na een klein incidentje met een mixer, cheesecakebeslag en onoplettendheid),
4) en was ik nu niet misselijk, omdat ik me niet kon inhouden om nog een tweede derde stukje te nemen.

Er lagen nog maar een paar frambozen in de koelkast, dus vulde ik aan met aardbeien. Ook er-rug lekker!


Na 45 (hele lange) minuten wachten, kwam hij zo uit de oven. Jammie!

Aangezien bijna de hele familie op vakantie is, gebruikte ik maar de helft van alle ingrediënten, zodat hij niet zo groot zou worden. Na één hapje proeven, had ik daar echter al spijt van ;)

Hand opsteken als je nu ook gelijk naar de supermarkt rent om de ingrediënten te gaan halen!


Ps. Vanavond ga ik zelf pizza maken. Gezien mijn score op de schaal van 0 tot keukenprinses (ik: -10), heb ik na afloop waarschijnlijk hulp nodig om het plafond opnieuw te witten. Is er toevallig een vrijwilliger die in ruil voor een brownie* wil komen helpen?

*Er kan helaas niet gegarandeerd worden dat er tegen die tijd nog brownies over zijn.

4 opmerkingen: