vrijdag 10 januari 2014

Bye bye troostvoedsel

Een halve liter Starbucks telt niet meer als ontbijt.
Brownies gaan niet meer door voor lunch.
Een diepvriespizza is niet langer een uitgebalanceerd diner.
En geen voordeelverpakkkingen reepjes Kinder Chocolade meer als midnight snack.

Oftewel, na drie weken lang troostvoedsel heb ik besloten dat het mooi is geweest. Ik voel me er niet echt beter door en mijn huid wordt er al helemaal niet beter van. (Er zit inmiddels zo'n grote puist op mijn kin, dat ik hem een naam heb gegeven: Jack). Daarom kozen Jack en ik vanavond dan ook voor een salade, in plaats van brood met knakworstjes (o, mijn leven is zo culinair).

Niet dat ik vanaf nu ineens dramatisch calorieën ga tellen en alleen nog maar wortels eet, hoor. Ten eerst lust ik geen wortels en bovendien staat er nog een belachelijk goddelijke brownie in de koelkast. Gezien het wereldvoedselprobleem zou het natuurlijk schandalig zijn om die niet op te eten. Tussen twee normale maaltijden door.

(Bron afbeelding)

1 opmerking: