zondag 2 maart 2014

FAQ&O

FAQ&O? FAQ&O? Ilse, ben je dronken? Nee hoor, ik wou gewoon een stukje typen met antwoorden op vragen die ik soms krijg. Alleen kwam ik er tijdens het typen achter dat het niet alleen maar vragen waren, maar ook opmerkingen. En aangezien ik daar ook graag commentaar op lever (waar lever ik nou niet graag commentaar op?), maak ik er gewoon een Frequent Asked Questions & Opmerkingen van.

Dus je hebt een blog. Wil je dan de nieuwe MissLipgloss worden?
Nee, dat is niet bepaald mijn ambitie. Bovendien ben ik daarvoor veel te slecht in het maken van selfies. (Overigens vind ik het natuurlijk niet erg als jullie mij gratis nagellakjes willen opsturen. Kom maar door!)

Vind je het niet raar dat iedereen zomaar alles over je kan lezen hier op je blog?
Ja en nee. Om te beginnen schrijf ik lang niet alles hier op mijn blog. Sommige dingen vind ik te persoonlijk. Maar ik vind het niet raar dat mijn blog wordt gelezen door mensen die ik niet ken. Dat vind ik juist leuk (het is toch een soort compliment). Ik vind het echter wel een beetje een raar idee dat familie en bekenden het ook lezen. Inmiddels ben ik er wel wat meer aan gewend, maar in het begin vond ik het echt stom als dan iemand tegen mij over mijn blog begon. Vooral als ze dan heel serieus begonnen over iets dat ik als grapje had bedoeld. (Nee pap, ik geloof niet echt dat ik later met John Legend ga trouwen).

Was je vroeger nog wel lief en schattig?*
Ja, kijk maar. Toen vond ik zelfs carnaval nog leuk.

Vinden jullie ook niet dat mijn oma echt briljante carnavaloutfits voor ons maakte? 
(v.l.n.r. Zus S., Zusje D. en ik)
Jij eet wel echt heel veel chocolade, hè.
Guilty as charged. Overigens at ik vanmiddag wel netjes twee hele druiven voor de vitamientjes hoor.

Wat wil je worden als je later groot bent?
Zooey Deschanel. Of Emma Stone.

Je loopt hier vaak te zwetsen over 'prince charming'. Geloof je nou echt dat die bestaat? En zo ja, moet hij er dan per se uitzien zoals Ryan Gosling?
Ik schreef hier een tijdje geleden dit stukje over. Maar om een lang verhaal kort te maken: Nee, ik geloof niet letterlijk in prinsen op witte paarden die je wakker komen kussen of redden uit een toren. Maar figuurlijk geloof ik er wel in. Ergens moet er toch een man zijn die perfect is voor mij? En als hij er toevallig uit blijkt te zien als Ryan Gosling, heb ik daar natuurlijk geen problemen mee.

Heb je nou trouwens al een keer genoeg gekregen van dat Ryan Gosling 'Get in the water'-gifje?
Nope.


Hoe kan het dat jij ooit je rijbewijs hebt gehaald?
Ja dat is mij ook nog steeds een raadsel.

Je meent het toch niet serieus dat je van de muziek van Guus Meeuwis houdt?
Oh jawel. Drie maal raden wie er dit jaar weer bij Groots met een Zachte G is met haar Guus-bril...

Stel je toch niet aan, mens.
Ga jij lekker iemand anders zijn blog lezen, sjaak.


*Je snapt dat ik die vraag zelf heb verzonnen, zodat ik een excuus had om deze foto te laten zien.

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook minder als mensen die ik ken mijn blog lezen! Kom maar op met al die vreemde creeps die ik toch nooit in het echte leven zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet echt zo lachen om alles wat hier staat hè :') :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, heerlijk weer. De opening alleen al. En die foto's zijn echt mega koddig. De Ryan Gosling gif kende ik nog niet - *duikt in elkaar en wacht een paar seconden* - maar hij is best funneey. ;3

    BeantwoordenVerwijderen