zaterdag 27 december 2014

Jaarlijstje - 2014

<Cliché-modus aan> Pfff... Als er ooit een jaar snel is gegaan en als er ooit veel in een jaar is gebeurd, was het voor mij dit jaar wel. Het is dat het net kerst is geweest, maar anders had ik nooit geloofd dat het al december is. Echt, jongens... Wat. Een. Jaar. <Cliché-modus uit>

Ik begon het jaar nogal raar (#liefdesverdrietsuckt) en ging vervolgens het gekkenhuis genaamd 'Afstuderen' in. Om daarna gelijk een grote-mensen-baan te krijgen en erachter te komen dat volwassen worden niet altijd even leuk is (ik wil niet mijn eigen verzekeringen betalen, whèèèh). Tussendoor ontmoette ik ook nog de leukste mensen en heb ik me dood gelachen. Tijd voor een jaarlijstje!

Dit was mijn 2014:


Aantal blogstukjes geschreven: 109

Aantal keer blij geweest dat ik Vriendin L. ontmoette tijdens mijn afstudeerstage: iedere dag (behalve de dag voor kerst, toen ze zo'n lieve mail stuurde dat ik spontaan moest huilen op kantoor).

Aantal boeken gelezen: 32

Aantal boeken dat ik wel kocht, maar nog niet gelezen heb: 18 (Ik leer het nooit. En ik ga nooit een appartement vinden waar al mijn boeken inpassen...)

Aantal keer de woningstichting vervloekt: ontelbaar


Aantal keer Frozen gekeken samen met Zusje D.: 3

Aantal keer Let It Go meegeblèèrd in mijn auto a.k.a. KaraokeBarry: 57

Aantal zussen dat getrouwd is: 1

Aantal tranen gelaten om iemand die het niet waard is: te veel.

Aantal HBO-diploma's gehaald: 1

Aantal wijntjes waarmee dat diploma is gevierd: ehhh... ik geloof dat ik ergens de tel ben kwijtgeraakt.

Aantal stukken taart waarmee dat diploma is gevierd: 3 kilo erbij op mijn heupen.


Aantal vakanties van mijn leven gehad samen met Vriendin L. in Marmaris: 1

Aantal geweldige mensen ontmoet in Marmaris: 12

Aantal tickets naar New York geboekt: 1 (Ja, ik ga echt in mijn eentje. Nee, dat is niet omdat ik geen vrienden heb en er niemand mee wou. Ja, ik ga 9 dagen lang de toerist uithangen. Nee, het wordt niet eenzaam. Het wordt AWESOME.)

Aantal kilometers hardgelopen, voordat ik erachter kwam dat ik helemaal niet kan hardlopen: 34,7

Aantal keer op het punt gestaan om nog meer fabulous roze hardloopschoenen / hardloopleggings / hardloopshirts te kopen: 385

Aantal brownies gebakken omdat ik mezelf zielig vond: nog 3 kilo erbij op mijn heupen.

Aantal woorden geschreven aan het verhaal dat waarschijnlijk toch niemand ooit te lezen krijgt: 36.491


Ik geloof dat ik wel mag concluderen dat het een mooi jaar was. En om nog maar even met een cliché te eindigen: Op naar een nóg fijner 2015!

8 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb jij echt een awesome jaar achter de rug.. Vol veranderingen, maar positieve;.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal ik dan ook maar in clichés gaan praten? Leuk lijstje! Maar echt, haha.
    Oh, en die 18 boeken lees je echt wel een keer, hoor! Ooit. (Ik heb overwogen om een soort doel voor 2015 te stellen waarbij ik alleen maar boeken zou mogen lezen die ik ongelezen in huis heb, maar daar zie ik toch maar vanaf.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik neem me ook keer op keer voor geen nieuwe boeken meer te kopen, voordat ik ze allemaal gelezen heb, maar iedere keer faal ik daar weer jammerlijk in.

      Verwijderen
  3. Liefdesverdriet, afstuderen en een grote-mensen-baan krijgen lijken mij al genoeg om een jaar goed te vullen. Volgend jaar staat het lijstje gewoon vol met verhuizen :) (en met de do's en don'ts om die 6 kilo eraf te krijgen zonder hardlopen :P)

    Ik wens je een tof 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat klinkt goed. Is dat dakterras van jou nog vrij? ;)

      Verwijderen
    2. Zeker, wil je een bezichtiging inplannen om te kijken of je het wil huren? :P

      Verwijderen
    3. Is goed. Begin maar alvast met het bakken van de appeltaart, zodat het gezellig ruikt!

      Verwijderen
    4. Klinkt wel als een uitdaging. Nog nooit geprobeerd. Brownies ook goed?

      Verwijderen