woensdag 17 december 2014

Stom! #5

Maar weer eens een lijstje met stomme dingen. Omdat klagen nou eenmaal mijn grote hobby is (naast slapen en chocolade eten dan).

Dat ik nu pas de boeken van The Hunger Games lees en niet jaren geleden al.  -  Dat er zo veel meer leuke boeken zijn dan ik tijd heb om te lezen.  -  Vrouwen die te veel Thierry Mugler Alien dragen.  -  Niet nog een nieuw seizoen van The Newsroom (I want need more!)  -  Een jaar later nog steeds twijfelen over een beslissing die je destijds hebt gemaakt.  -  Dat na drie wijntjes alles een goed idee lijkt.  -  Kerststress.

(bron)
Hardloopblessures.  -  De fysiotherapeut die zegt: 'Je mag zeker tot in het nieuwe jaar niet hardlopen.'  -  Dat ik vorig jaar dacht: "Ik kan fysiotherapie wel uit mijn verzekeringspakket doen, ik ga toch niet hardlopen ofzo."  - Rekeningen van de fysiotherapeut.  -  Een nieuwe zorgverzekering uitzoeken. (Iemand een glazen bol waarin ik kan zien voor hoeveel ik de tandarts dit jaar moet verzekeren?)

Klaarwakker zijn op zondagavond.  -  Doodmoe zijn op maandagochtend.  -  Op je 23e nog steeds consequent verrassing als verassing schrijven.  -  De huurprijs van appartementen (€800 voor amper drie vierkante meter, really?).  -  Telkens als tiende/elfde/twaalfde eindigen op de lijst van de woningstichting.  -  Het woord 'dinnetje' dat anno 2014 nog steeds niet verboden is.  -  Het vooruitzicht op weer 11 maanden zonder de kerstkransjes van de Hema te moeten leven.

2 opmerkingen:

  1. Je extra verzekeren voor de tandarts? Hoeveel ben je van plan te gaan snoepen dan :O

    BeantwoordenVerwijderen