maandag 2 februari 2015

Hersenspinsels

Hé hoi, ik weet niet of jullie mij nog kunnen herinneren, maar ik ben Ilse en ja, ik leef nog. Ik had alleen even geen inspiratie om te bloggen. Wat eigenlijk heel raar is, aangezien ik juist heel druk ben. Er is genoeg gaande in mijn leven, zeg maar. Alleen lijkt het wel dat hoe voller mijn hoofd zit, hoe minder ik eruit krijg. (Klinkt dat logisch? Of klink ik nu als iemand die te veel zweefthee heeft gedronken?)

Maar goed, aangezien ik inmiddels van mijn halve familie commentaar krijg ('Bende ge gestopt mè bloggen, of wah?'), leek het me tijd om maar weer eens iets van me te laten horen. Maar bij gebrek aan inspiratie voor een volwaardig blogstukje, is het een lijstje met wat random gedachten geworden. Die heb ik gelukkig nog genoeg.

- Zou het ooit nog goed komen met dat hardlopen van mij? Nou heb ik op zich een heel aardige fysiotherapeut, dus daar ligt het niet aan, maar ik zou het wel leuk vinden als ik straks in New York een rondje kan hardlopen in Central Park. En dat dat rondje dan groter is dan 5 meter.

- Daarover gesproken.... Over 48 dagen zit ik gewoon in New York! En ja, ik ben nog nooit buiten Europa geweest. En ja, dat is de eerste keer dat ik in mijn eentje op vakantie ga. EN JA DAT VIND IK OOK DOODENG DUS ALS IEDEREEN ER EVEN OVER KAN OPHOUDEN ZOU DAT FIJN ZIJN WANT ANDERS DURF IK STRAKS NIET MEER AAAAAAAH HEEFT IEMAND EEN PLASTIC ZAKJE VOOR ME?

- Zou je 'het van voor tot achter compleet kunnen meezingen van het album van Ed Sheeran' ook kunnen opvoeren als vaardigheid op je CV?

- Vandaag kwam ik erachter dat ik dit jaar nog vier (!) weken vakantie kan opnemen. Dus, wie gaat er mee een maand lang met onze luie reet aan het zwembad liggen in Turkije? (Ps. Jij betaalt.)

- Een tijdje geleden las ik Sterrenhemel van Colleen Hoover en laatst las ik ook deel 2, Sterrenregen. Ik ben alleen te lui om er een recensie over te schrijven, dus zeg ik het lekker bij deze: Sterrenregen is niet net zo geweldig als Sterrenhemel, maar die is dan ook zo mooi dat dat eigenlijk onmogelijk is. Maar Sterrenregen is ook zeker het lezen waard!

- Ik vind volwassen worden nog steeds stom. Zoveel dingen om over na te denken (en te betalen vooral). Zorgverzekeringen, onderhoudsbeurten aan auto's, wegenbelasting... Blegh. Soms verlang ik terug naar de tijd toen de moeilijkste vraag in mijn leven nog was of ik Chocomel of Fristi wou drinken.

- Waarom is dit nummer zo belachelijk mooi? (En nee, het is voor de verandering een keer geen Ed Sheeran.)

- En tot slot in het kader van 'mijn lichaam vindt dan misschien dat ik niet kan hardlopen, maar die moet niet zeiken niet': Gisteren las ik deze quote bij Dina op Instagram en die vond ik tof, dus die heb ik even gejat.

Champions train. Losers complain.

6 opmerkingen:

  1. Als je het album van Ed Sheeran ook van achter naar voren kan meezingen: zeker! Ik ben aangenomen met Rollercoaster Tycoon op m'n CV, dus waarom meezingen niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rollercoaster Tycoon, really? In dat geval zet ik de Sims en Mario Kart er ook bij.

      Verwijderen
    2. Ja, Rollercoaster Tycoon. Ook nog een heel gesprek over gehad met de directeur toen (al had ik er ook dingen voor geprogrammeerd, dus was het relevant)
      Gewoon erop zetten, krijg je leuke gesprekken van :D (bij leuke werkgevers dan)

      Verwijderen
  2. Natuurlijk komt het 'ooit' nog goed met dat hardlopen van je, en al helemaal met die quote! (bedankt voor het noemen trouwens)

    EN HOE VET IS HET dat je bijna naar New York gaat! Maar ook heel spannend natuurlijk, want je gaat alleen (dat zou ik nooit durven, zo ver tenminste). Ik heb daar echt bewondering voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had je inderdaad al gemist, op Twitter ook of lijkt het nu alleen maar zo? ;)

    BeantwoordenVerwijderen